Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2007 21:53 - Преди и след фазите на луната
Автор: nadita Категория: Изкуство   
Прочетен: 532 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.05.2007 15:03









Навлизам в мълчаливата фаза на луната и очаквам търпеливото й око да се изпълни. След това ще събера малко лунни камъчета за ориентир в тъмното.

По новолуние звездите стават необичайно големи. Ще си уловя падаща звезда, точно същата като тая, която ти подарих преди време и тя бавно изгасна в премълчаването. Ще я стопля с дъха си и в соленото на очите, тя ще придобие форма на облак. Облаците имат ли форма? При мен се форматират във въображението ми. На първо време имам необходимост от Ангел, който да ме пази от лошите помисли, наедрели от пълнолунието. Кой определя кое е лошо и добро? Някога беше мама, може би ми е внушила, така както на нея баба и така до…ябълката и червейчето на съмнението, което старателно си направи пътечка в душата ми. Потрепервам, не, не е от студ, а от мисълта за изгубените луни. Опитвам се да ги преброя на пръсти, на последния все още проблясва лунно камъче. Ти ми го подари в началото, когато лицето на неизвестното беше красива измислица. Трябва ли да се връщам в реалността, преди ранимото да ме изпълнило? Ще открия необходимите билки, но те цъфтят само по пълнолуние, а някой е заключил вратата и от лунната пътека са останали само следи. Опитвам се да сваля лунното камъче, а от вътре по кожата ми има надпис: “Тя е…”, нататък не се чете. Не искам да знам продължението. Дълга е мълчаливата фаза на луната, аз изчаквам на ъгъла. Трябва само да прекосиш улицата, седем крачки в ляво и свършва големия завой, а после следва правата на новолунието. Когато си тръгваш, не прибирай всички луни със себе си. Нуждая се от лунното камъче, въпреки съмнението, че някога ще бъда обичана.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nadita
Категория: Поезия
Прочетен: 449134
Постинги: 205
Коментари: 602
Гласове: 6836
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. nadya
2. yova